Live chat service Transport & Logistiek

De live chat service is in de Transport & Logistiek branche een toegevoegde waarde. In deze branche komen er veel vragen binnen waar een bedrijf alleen maar tijd aan kwijt is en verder geen sale uithaalt. Als er een live chat aanwezig is op de website van een bedrijf in deze branche, kunnen er via de chat veel informatieve vragen beantwoord worden. Doordat het bedrijf de vragen zelf niet meer hoeft te beantwoorden, word er een hoop tijd bespaard. De live chat service is 72 uur per week online, hier kunnen klanten met alle vragen komen die met het desbetreffende bedrijf te maken hebben.  

Aan het begin van een samenwerking tussen Chatkracht en een klant, wordt er altijd gevraagd of de klant een kenniscentrum in kan vullen. In dit kenniscentrum kan de klant aangeven hoe de chat moet worden opgepakt. Daarnaast ontvangt Chatkracht een bult aan informatie de gebruikt kan worden om de chat te beantwoorden. Als een klant geïnteresseerd is in een van de producten of diensten van een bedrijf, probeert Chatkracht de contactgegevens van de klant te achterhalen. Hierdoor heeft een bedrijf een warme lead. Het bedrijf hoeft dan alleen nog maar de sale te maken.  

De live chat service is voor de klanten een laagdrempelige manier van communiceren met het bedrijf. Klanten zullen eerder een chat beginnen dan dat er een contactformulier wordt ingevuld. Als een klant verder goed wordt geholpen in de chat, geven ze eerder contactgegevens door. 

Een chat worden binnen 30 seconden opgepakt en hierdoor hoeft een klant nooit lang te wachten om verder te worden geholpen. Dit is een extra service die je als bedrijf aanbiedt en voegt waarde toe aan de customer journey van de klant.  

Kortom de live chat service is in de Transport & Logistiek branche een toegevoegde waarde. Het bedrijf bespaart erg veel tijd en moeite aan het beantwoorden van informatieve vragen. Ook zal het bedrijf warme leads ontvangen.  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *